După un an care ne-a pus pe toți la încercare, am pregătit o scurtă retrospectivă a celor mai importante momente, bucurăndu-ne că am reușit să răspundem nevoilor de asigurare ale clienților prin implementarea unor canale de comunicare și achiziții pentru produsele de asigurare la distanța, online, prin telefon sau e-mail, încă de la început.

Viteza de reacție a fost cea care ne-a ajutat să depășim momentele critice și să reevaluăm planurile pe care le stabilisem la începutul anului. Astfel, am acceptat că avem nevoie de un nou scenariu și am căutat oportunitățile în această nouă realitate pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri.

Reacția pozitivă a clienților de a trece de la offline la online ne-a bucurat foarte mult. Și am simțit că toate eforturile noastre au fost în direcția corectă și că vom depăși împreună această perioadă. Așa a și fost.

Astfel, 25% dintre clienți s-au îndreptat către instrumentele online, în timp ce 65% dintre aceștia au optat pentru soluții hibride, comandând prin telefon sau e-mail produse de asigurare și realizând plățile online.

Cu toate acestea, după ce toată activitatea noastră a migrat în online în perioada lockdown-ului, momentul redeschiderii birourilor situate în centrele comerciale a fost mult așteptat atât de către colegi cât și de clienții noștri obișnuiți să interacționeze direct, față în față, cu un consultant Otto Broker atunci când decid să achiziționeze un produs de asigurare.

Mai jos vom trece în revistă cele mai importante schimbări pe care le-am implementat în anul ce tocmai s-a încheiat.

  • Am lansat numărul unic (021) 99 88. Printr-un singur apel clienții noștri pot rezolva orice legat de asigurări, fie că își reînnoiesc polița, fie că vor să încheie o asigurare nouă. De asemenea, dacă este apelată o locație Otto Broker iar consultantul este implicat în altă convorbire sau nu poate răspunde, apelul este redirecționat către centrală și preluat de un alt consultant Otto Broker.
  • Am schimbat aplicația de achiziții produse care ne asigură un flux total digital, fără hârtie. Toți clienții noștri, fie că aleg să ne viziteze în locații sau comandă un produs online sau prin telefon, pot semna digital prin e-mail sau pe telefon și pot plăti cu cardul în siguranță.
  • Pentru a putea rezolva totul rapid și sigur, am implementat plata online a ratelor scadente ale asigurărilor direct din contul de client pe care fiecare client și-l poate crea pe site.
  • Tot în 2020 am refăcut calculatorul pentru asigurarea obligatorie de locuință PAD iar clienții noștri se bucură acum de o interfață mai prietenoasă.
  • Am adus polița RCA la un click distanță. În contul de client poți reînnoi polița RCA doar cu un click. Primești apoi toate ofertele asigurătorilor și faci plata online în siguranță. Atât de simplu și ușor.
  • Pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri în 2020 am lansat și chat-ul de pe site-ul nostru. Clienții ne pot întreba orice despre asigurări iar noi suntem acolo pentru a le răspunde. De asemenea, suntem ON și pe Whatsapp prin numărul de telefon 0732 940 303. Astfel, clientul alege cum să ne contacteze, noi suntem pregătiți să-i venim în ajutor.

Avem planuri mari și pentru 2021 pe care ne dorim să le implementăm cel puțin la fel de eficient. Vă mulțumim tuturor clienților noștri că ați fost alături de noi în 2020 și vă asigurăm că rămânem aproape și în acest an. Dacă aveți nevoie de serviciile noastre, folosiți cu încredere oricare dintre metodele menționate mai sus.

Retrospectiva anului 2020: La câteva clickuri mai aproape de tine