Daca esti client Euroins si ai o polita de asigurare valabila, ai posibilitatea sa iti recuperezi banii inapoi pentru perioada ramasa si sa iti inchei o asigurare RCA noua, fara sa platesti de doua ori pentru perioada ramasa neconsumata din polita Euroins.

Iti reamintim faptul ca politele incheiate la Euroins raman valabile pana la expirare, daca nu intervine una dintre cele 3 situatii:

  1. Tu, in calitate de asigurat, denunti (reziliezi) polita
  2. Se implineste termenul legal de 90 de zile de la data pronuntarii hotararii de deschidere a procedurii falimentului, moment in care politele de asigurare inceteaza de drept
  3. Lichidatorul judiciar numit de instanta odata cu deschiderea procedurii falimentului denunta politele de asigurare, cu informarea prealabila a asiguratului

In acest moment, Fondul de Garantare a Asiguratilor a clarificat procedura cu privire la pasii pe care clientii Euroins trebuie sa ii parcurga pentru a denunta (rezilia) politele incheiate astfel incat sa isi recupereze banii pentru perioada ramasa neconsumata, insa nu a oferit inca un termen in care va efectua plata primei de asigurare.

IMPORTANT!

  • Daca alegi sa denunti polita RCA, pentru a fi acoperit dupa aceasta data, trebuie sa inchei o noua polita, la un alt asigurator.
  • In cazul in care provoci un eveniment rutier nu vei avea o asigurare valabila si astfel, pe langa amenda, va trebui sa platesti pentru daunele provocate.
  • Daca esti oprit de politie pentru un control de rutina, vei fi amendat pentru ca nu ai o asigurare valabila.

Poti oricand sa folosesti calculatorul nostru RCA pentru a obtine pe loc oferte de la toti asiguratorii din piata. Calculeaza pret RCA aici.

Daca alegi sa denunti polita RCA incheiata la Euroins, trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:

  1. Trimite o solicitare de denunțare la Societatea Euroins România Asigurare Reasigurare S.A. pe adresa de e-mail [email protected] .
  2. Dupa primirea raspunsului de la Euroins intri pe site-ul FGA www.fgaromania.ro si completezi Cererea de plata privind acordarea restituirii de prima la care atasezi documentele de mai jos:
  3. Imputernicire/Procura daca este cazul;
  4. Copie Act de Identitate;
  5. Copie Polita de Asigurare;
  6. Copie dovada platii primelor de asigurare, in cazul platii primelor in rate;
  7. Dovada denuntarii contractului de asigurare inregistrata/transmisa la asigurator.
  8. Fondul de Garantare a Asiguratilor (FGA) va inregistra cererea ta de plata si o va analiza, in ordinea primirii si inregistrarii.

Inceperea procedurii de denuntare inseamna ca reziliezi contractul de asigurare si soliciti inapoi de la FGA valoarea primei de asigurare pentru perioada ramasa neasigurata, daca nu au fost inregistrate daune.

Este important sa stii faptul ca poti face oricand denuntarea politei Euroins, dar FGA va putea incepe sa faca platile primelor pentru aceste solicitari incepand cu data de 17 mai. Pana atunci, se pot trimite dosarele, acestea vor fi preluate in ordinea trimiterii si procesate, cel mai probabil, incepand cu 17 mai.

Daca vrei sa fii la curent cu ultimele informatii despre situatia Euroins, te invitam sa vizitezi aceasta pagina unde revenim cu actualizari pe masura ce primim informatii oficiale.

Daca ai alte intrebari sau ai nevoie de ajutor, te putem ajuta cu toti pasii necesari pentru denuntarea politei RCA Euroins si te ajutam sa inchei rapid si o asigurare RCA noua la un pret corect. Ne poti contacta zilnic intre 9:00 – 21:00, pe chat, pe e-mail la [email protected] sau la telefon 021.555.6886.

Procedura denuntare asigurari Euroins