In 2016 am ales sa aflam parerea clientilor nostri prin implementarea Net Promoter Score (NPS), un sistem de masurare si evaluare a calitatii serviciilor oferite clientilor, validat la nivel international. Le multumim mult tuturor celor care au participat la studiul nostru.
Am citit cu mare atentie fiecare din cele 6671 de raspunsuri, iar acestea ne-au permis sa identificam atat ceea ce facem bine, cat si zonele unde este nevoie de atentie suplimentara. Am obtinut un scoring NPS de 84%, ceea ce conform standardelor internationale reprezinta o valoare excelenta, de care putem fi mandri.
Feedback-ul clientilor nostri este important pentru noi si a fost transmis intregii echipe Otto Broker. Ne-am bucurat impreuna de aprecierile primite si am analizat cu atentie si acele situatii in care nu am fost la inaltimea asteptarilor. Ne mandrim cu faptul ca am reactionat prompt la fiecare din situatiile punctuale semnalate care necesita actiuni suplimentare din partea noastra.
In urma feedback-ului primit, in 2017 vom face urmatoarele imbunatatiri:
Vom continua sa inovam, pentru a-ti sta la dispozitie cu produse unice in piata. Am lansat un astfel de produs chiar la finalul anului 2016.
Investim in continuare in programe de dezvoltare profesionala si personala pentru cei din echipa Otto Broker, pentru a-ti putea oferi cele cele mai potrivite solutii de acoperire si o experienta placuta.
Pentru ca relatia cu fiecare dintre clientii nostri este bazata pe comunicare permanenta, din momentul cumpararii politei si pe tot parcursul colaborarii, sistemul NPS va continua sa functioneze. Speram ca in 2017 sa avem o rata de raspuns si mai buna, pentru a identifica situatiile unde este nevoie de atentie mai mare din partea noastra si a imbunatati experienta ta cu Otto Broker. Totodata ne angajam sa actionam si mai rapid la feedback-ul tau si sa comunicam constant, prin intermediul blogului, imbunatatirile pe care le-am facut in urma sugestiilor primite.